Heeej ;D

Gud vad varmt det är ute! Gick upp vid halv nio, gick en runda med Steffi, åt frukost, duschade och nu har legat i någon timme ute på terrassen och solat, men går knappt att ligga där, solen steker på som fan! Och klockan är bara elva! Kommer bli jättevarmt innan den här dagen är slut..
Jaja, tio i ett ska jag ta bussen till stan, gå en sväng där och kolla om jag fått in mina skattepengar på kontot (vilket jag inte tror jag fått..menmen), sen ska jag möta upp en kompis vid halv tre, sover nog hos honom inatt, så blir nog lite dåligt med bloggande..hmm, kom på att det nog inte blir någon skillnad iallafall..haha^^
;D;D


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0