Hemma nu!

Så, nu är jag hemma. Bloggade senast i torsdags, kan ju berätta i min sanna stil om dagarna =P haha.
Torsdag: Finns väl inte så mycket mer att säga, film och mys. I stort sett det enda.
Fredag: Midsommarafton. Vaknade hos Mange och sedan drog jag därifrån och då mötte jag upp Diana inne i stan vid ett-tiden, då köpte vi pommes på Lasses och sedan satt vi och snackade en massa, sedan tillbringade vi ett par tillsammans med min familj och Affe, Heléne, Karin, Thomas och ett par andra människor på brukshundklubben. Midsommarmat åt och sedan bytte jag och Diana om och fixade till oss till lite vackrare versioner av oss själva. Sedan skjutsade min söta mamma ner oss till Magnus igen, eller ja, till Mjällby, så bestämde vi att vi ville gå därifrån =)
Det brukar väl ta runt 1 timme att gå därifrån om man går i rask takt, för oss tog nästan två timmar eftersom vi gick lite omvägar och massa sånt. Haha. Äkta Mjällbyturister! ;D
Det blev iallafall jag, Diana, Magnus, Nicke, Kamilla, Malin och Hassan som hade väldigt trevligt på kvällen, och så småningom anslöt sig Tommy till samlingen också =)
Kvällen avslutades framåt tre-tiden, då blev det att jag, Tommy och Diana sov hos Magnus allihopa, och då hade Tommy även hunnit med att laga mat åt sig, och jag hade diskat hemma hos Magnus föräldrar (som är i Turkiet för tillfället) och plocka ur diskmaskinen hemma hos Magnus.
Lördag: Morgonen började vid sex-tiden, när Tommy startade tv:n, sedan blev jag pigg så då låg jag och försökte väcka Magnus, tog väl typ en timme innan det lyckades =P
Haha. När vi allihopa vaknat gick vi till Hällevik för dagen-efter-mat, och det var väl allt. Eller inte riktigt allt. Vissa detaljer är den här bloggen för pryd för att berätta om.


Jag i torsdags. Väntar på bussen.

Jag, Mjällby-turist igår, precis när vi hade börjat gå =P

Diana vid samma tillfälle =P

Tommy (längst bort) och Magnus (närmast) i förmiddags.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0