Hemma =)

Nu är jag hemma igen, redovisning gick kanonbra! Sedan stannade vi en stund och pratade lite med M, A och P =)
Ikväll ska jag och mamma upp till Halen, hon ska vara tränare på hundläger där i helgen, och jag har inget bättre för mig ikväll, så ska följa med upp och kolla läget lite..
Imorgon var det som sagt lite snack om att vi var ett gäng som skulle spela volleyboll ute vin Hinsetunneln och sedan festa lite, men vet inte riktigt om jag känner mig så taggad för det, men får väl se vad som händer, är det såhär varmt vill jag hellre ligga och steka i solen, sedan grilla ute vid Sternö eller något på kvällen..men som sagt så får man väl se vad det slutar med.
Nu blir det mat, sallad med bulgur, tomat, fetaost, avocado och ägg. Gott =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0