I Montclair

Sa, nu har vi kommit fram till Olle och Ercilia i Montclair, New Jersey, har atit lite och suttit och pratat en massa,trevligt! har aven planerat morgondagen, blir upp tidigt och in till Manhattan med 09.55-bussen! Sedan kommer Irmelin pa kvallen sa ska vi hem till henne, kommer blir saaa bra!
Flygningen gick bra iallafall, var bara ett javligt litet och trakigt plan fran Amsterdam till Newark..helt pissigt. Haha, inga egna tv-skarmar eller nagot sant alls! Boring. Det ska minsann Monica fa fasiken for ;) neej, skojja bara!
Asch, nu ska jag uppdatera detta, sedan kolla mailen och sedan ska jag tillbaka ner och vara lite social igen. Har varit vaken i nastan ett dygn nu..sa blir val till att forsoka sova lite snart ocksa.
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Eva

Lite avundsjuk är jag allt.Hoppas ni får en underbar dag idag och ta MÅNGA kort och köp den där antirynkrämen eller var det var du sa jag skulle ha...Själv ska jag åka och träna hund...

2008-06-27 @ 07:24:48

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0