Inte länge kvar nu..

Bara imorgon kvar och sedan åker vi, har inte packat ett dugg ännu. Får göra det imorgon =P Jag är alltid sådan, väntar till sista minuten och då springer jag runt och stressar som en galning och så glömmer jag att packa ner det viktigaste, eller också är dom kläderna som jag ska ha med inte tvättade och så måste man göra det också eller så..blablabla..jag måste lära mig planera! Se det här inlägget som ett bevis för att jag vet precis hurdant det kommer bli imorgon. Haha!
Kommer att bli två härliga veckor iallafall! Men saknar redan min älskade Diana! Men det kommer säkert bli väldigt härligt att slippa mig..haha, eller hur? ;) Och jag kommer minsann inte att glömma det jag lovade baby ;D <33
och sen kommer jag ju att sakna Magnus också, men som tur är så vet jag att han kommer att sakna mig också ;P Sju veckor är lång tid, men som tur är så finns det ju mail =) Bästa vännerna är dom två, dom vet jag att jag alltid kan lita på! Underbaringar <3
Men det känns jäkligt tråkigt att en av mina vänner, som jag trodde var nära, helt plötsligt bara slutar att höra av sig..skittrist. Riktiga vänner gör inte så! Äsch, jag ska omge mig med människor som jag blir GLAD av. inte såna som hon!
Diana, Becka, Sandra och Magnus kan jag verkligen lita på! Dom bästa <3


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0