Lista..

Slutade skolan igår, sedan gick jag och Tiina en två-timmarsrunda på kvällen, idag ska jag snart till stan och möta Sandra, vi ska in och redovisa brandarbetet på brandstationen, sen ikväll händer nog inget särskilt.. Imorgon ska jag steka på som fan i solen på dagen, sedan blir det volleyboll och fest på kvällen, sen ska jag träffa Mange efter det..på lördag ska jag träffa min söta Diana, blir nog en tur till Sweden Rock på dagen, bara kolla läget, sedan ska vi ner till Sandviken och grilla på kvällen tror jag, länge sen vi umgicks så det ska bli myyyysigt =)



är du ball?
Den är jag:
[ ] har ett smeknamn
[ ] är blyg
[x] kan lyssna på samma låt i flera timmar
[ ] kan spara pengar länge 
[x] har alltid haft en vän
[x] har gått på simskola
[ ] har bra ordning på mina grejjer 
[x] har haft en massa tejp i mitt hår
[x] kan gråta till film/musik 
[x] har blivit sviken av någon  
[x] jag har långt hår
[x] jag andvänder smink
[x] har färgat håret fler än 2 gånger
[x] har tyckt att jag är ful
[x] är kort
[ ] har blandad färg på ögonen
[x] har paris hilton eller någon liknade som förebild
[x] jag har färgat hår just nu
[ ] jag har min vanliga hårfärg just nu
  
Resultat: 13/18 kryss

Ju fler kryss du ha desto ballare är du!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0