Listnörd.

Brukar du komma i tid: Om jag vill.
Vad hade du i din mun senast: Vatten.
När mår du bra: När jag är glad ;)
När hade du sex senast: Inatt.
Hur känner du dig nu: Trött.
Kan du laga mat: Jadå.
Vad pluggar du: Omvårdnadsprogrammet och körkortsteori.
Vad tycker du om fötter: Dom är bra att gå med ;P
Är du smart: Jätte.
Vad har du på dig: Jeans och Magnus team sportia-tröja.
Är du aktiv i skolan: Ganska.
Vad saknar du: Körkort. Diana. Jennifer. Magnus. Robin. Många just nu.
När och varför grät du senast: Vill inte gå in på det.
Var det pinsamt att svara på det: Nejdå.
Hade du en bra kväll igår: Ja =)
Din favoritdryck på morgonen: Smoothie.
Vad ska du göra i sommar: Åka till New York, jobba och umgås med vännerna.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Vad vill du jobba som:  Vet ej. Brandman kanske.
Har du tråkigt just nu: Ja, fast det är rätt skönt faktiskt.
Vad gör livet värt att leva: Mina vänner, familjen och mina djur.
Vad i livet ångrar du: Gjort är gjort, tjänar inget till att ångra.
Är du musikalisk: Nej.
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Inte överdrivet tycker jag.
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Övningskör, hämtar pass+dollar, kanske något mer

Din första
Operation: i trean
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: Jenny&Josefin
Första priset: med kaninerna
Första sporten du började på: gymnastik
Första husdjuret: hund
Första semestern: Danmark, Tyskland eller Österrike
Första konserten: Minns inte. The Ark kanske.
Första kärleken: Minns inte.

Favoriter:
Filmer:  A walk to remember.
Tvprogram: Top model, Du är vad du äter, Andra avenyn
Musik: Olika.
Drink: Det mesta som är gott ;P
Kroppsdel (på kille): Håret. Haha^^ ;);)
Sport: Agility.
Plagg: Beror på.
Skola: ?
Bok: Gossip Girl

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Göra klart den här listan.
Lyssnar du på: Enrique Iglesias.
Väntar du : Inget.
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: Både och.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage.
Busig eller lydig:  Busig (:


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha ja:D

2008-06-18 @ 14:44:58
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Ally

hehe, roliga frågor, den snor jag lite senare ;)

2008-06-18 @ 15:07:52
URL: http://princessan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha okej ajdå:P hr kommer det sig?(:

2008-06-18 @ 16:04:07
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Peanut

Bloggsvar: Jag måste bara fråga, vad kan hända om jag dricker tex 2 bacardi breezer och samtidigt går på antidepp? Nu låter jag som en liten alkis men jaa...

2008-06-18 @ 16:39:33
URL: http://sugarcovered.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha okej, jo men det är faktist lite spännande när sverige kör:) så ja ska kolla:)

2008-06-18 @ 17:00:30
URL: http://penajs.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0