Lite frågor bara

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Ja, hade varit kul!
Brukar du sjunga i duschen?
Ja, väldigt ofta =)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut!
Vad är viktigast för dig?
Att jag och mina nära är lyckliga, att kunna älska och bli älskad
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa en Volvo C70
Vad är det bästa med julafton?
Stämningen och presenterna
Tänker du mycket på ditt utseende?
Ja, aldelles för mycket enligt vissa =P
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej
Vilken färg är snyggast?
Svart, för det passar till allt, och vitt är så fräscht och somrigt!
Tycker du matte är svårt?
Inte svårt, men det är så himla tråkigt så jag skiter i det..tyvärr =P
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
Mycket pengar eller en resa till Thailand!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Mellan 10 och 12
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Min familj (A)
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej, det är frivilligt. Men man väljer ju själv om man vill börja, eller hur?
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
En gång i nian
Bor du utomlands?
Nej
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Nästan 11 månader
Har du piercing?
Nej
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Näsan, eller på vänstersidan ovanför läppen
Bråkar du och dina syskon ofta?
Ibland bråkar vi mer och ibland mindre
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Min mamma, och mina vänner <3
Läser du ofta böcker?
I perioder
Vad föredrar du för sorts filmer?
Hemska =)
Vad slösar du mest pengar på?
Smink, mobilen, fika, kläder
Vill du gifta dig?
Nej
Vill du ha barn?
Nej!
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Har jag inte tänkt på..
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Pussycat Dolls
Favorit land?
USA
Vilka ställen har du bott på?
I Stockholm och här där jag bor nu, Jämshög
Vilka husdjur har du haft innan?
Hundar, katter, kaniner
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Stress och rutiner
Solar du ofta?
Ja
Är du bra på att laga mat?
Ja
Var badar du helst?
I en pool
Vad dricker du för alkohol?
Cider, vitt vin och drinkar
Vilken kändis är hetast?
Min mamma, hon är en kändis i hundvärlden!
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten
Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerrys
Vilket kaffe sörplar du helst?
Latte
Vill du gå ner i vikt?
Ja
Tycker du om sushi?
Ja
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Nej
Har du tandläkarskräck?
Ohja!
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvälls
Biter du på naglarna?
Ja
Vilka hemsidor besöker du varje dag?
bilddagboken, min och andras bloggar, mammas hemsida (hundis.dinstudio.se)
Framtidsdrömmar?
Många!

Kommentarer
Postat av: Eva

Gulligt sagt om kändisar och mig men det är nog att ta i rätt mycket.Och på vilket SÄTT är man kändis,Hmm

2008-06-10 @ 18:50:30

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0