Måndag!

Dagen kan sammanfattas med: onödig skola, sol, varmt, glass, McDonalds, söta flickorna i klassen, fittjävel, skratt, humor, ännu mera skratt, promenad och brandstationen. Var och lämnade Robbans tröja där idag som jag lånade och råkade få med mig hem i lördags, redovisning av brandskyddsarbetet blir det på torsdag för mig och Sandra. Var för lata för att gå i stan till halv sex idag. 12.30 på torsdag it is!
Imorgon är det skola mellan 12 och 14.20 typ, blir väl att gå dit och få en utskällning till, hela klassen fick ju värsta välkomnandet idag! alla lärare hade typ pms eller nåt, först kommer första läraren och är skitsur för..ja, vet inte varför faktiskt, hon var allmänt sur bara, sedan på nästa lektion är den läraren med skitkonstig och får värsta utbrottet! Helt skumt. Saknar man praktiken? JA! Anyway, vi slutade iallafall sen, och det var nog tur. Men imorgon ska vi ha samma lärare igen (som vi hade sista lektionen idag), får väl se om hon kan vara på bättre humör då.
Glass på glassbåten blev det på lunchen, och en promenad genom hela stan med Robin, från Vägga till brandstationen efter skolan, på brandstationen träffade vi samma kärring som skällde ut mig och Sandra som inihelvete i torsdags, hon var lika trevlig nu..
Jag: Hej!
Hon: *mumlar-någt-blaha*
Jag: Vet du vilka som jobbar idag?
Hon: ja *surt*
Jag: Jaha, är någon av dom här?
Hon: Nej, dom är inte här. Ingen av dom. *irriterat*
Jag: Okay, tack iallafall!
Hon: *blänger*
Jävla ragatkärring!
Sedan träffade jag C som tog hand om tröjan iallafall =P och sedan gick vi vidare till McDonalds och käkade, och sedan till sjukhuset där Robin skulle bli blodgivare.
Fick ett mycket vidrigt mms av Robban i förmiddags. Försökte hämnas genom att skicka ett vidrigt mms tillbaka, men telefonen jävlades med mig och vägrade skicka. Irriterande!

På torsdag är det precis 3 veckor tills jag åker till Usa =)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0