Måndag!

Har hunnit att duscha och vara iväg med mamma och handla. Jag hatar att gå i affärer helt osminkad, alla GLOR verkligen. Och då menar jag GLOR! Faan. Att jag aldrig lär mig! Men samtidigt är jag för lat för att sminka mig och jag bara ska till Willys eller nåt.
Ska som sagt iväg på introduktion snart, och ska fixa mig och lite så innan dess, vet bara inte vad man ska ha på sig, får väl försöka se någorlunda ordentlig ut...jaja, det fixar sig, ska leta lite i garderoben =)
När jag är klar där (tar förhoppningsvis inte längre tid än en timme) så ska jag hem till Magnus, sover där inatt =)


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0