Mina timmar..

Man måste ju ha minst 200 timmars barnerfarenhet för att ansöka med Cultural Care som jag ska åka med, jag hade inget att göra när jag väntade på bussen imorse (tåget var sent, då blir bussen det också..) så jag räknade ut hur många jag hade, och lite slarvigt räknat, där jag inte räknat med alla strö-timmar här och var, utan bara hela helger som jag haft hand om Ebba och Joel (mina älskade kusiner!) så blev det 216 timmar. That sounds great!
Har så många, många frågor och funderingar så det är jäkligt skönt att jag har tid för möte+intervju så jag kan få svar på alla...men innan dess: NEW YORK! Imorgon är det exakt en vecka kvar. Ska prata med alla där över också om dom inte känner någon som söker en au pair till nästa sommar, jag skulle fasen ge nästan vad som helst för att hamna i New York!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej.. hittade hit nyss och såg att du ska åka iväg som AuPair till USA.. det gör du helt rätt i! Jag var iväg för några år sedan och det hör till det bästa jag gjort.. vilka upplevelser och minnen man får :) Lycka till iallafall!

2008-06-19 @ 07:30:23
URL: http://mikaelasv.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0