Onsdag!

Upp tidigt imorse efter att ha somnat sent, halv sju närmare bestämt gick vi upp, Magnus skulle köra till flygplatsen, han ska till Stockholm och fixa nytt visum, det behvövs i hans jobb vettu ;P och jag skulle hinna med bussen hem, det blev lite stressigt efter en lång dusch, men det slutade med att vi hann båda två =)
Gårdagen var väldigt trevlig iallafall, eftersom min lååånga morgon i sängen med SvenssonSvensson-serien så blev det en springrunda då det såklart började spöregna så fort jag kom utanför dörren och slutade så fort jag kom tillbaka in igen...menmen, jag sprang iallafall ;D sen på kvällen var vi och kollade på mamma skyddsträning med Shannon och sedan hyrde vi film som vi kollade på =) The nanny diaries, tyckte att det passade att se vad som väntar mig nästa år, haha ;D den var jättebra iallafall, men lite sorglig i slutet, och löjlig som jag är så började jag såklart gråta ;) ajja, det var bara för att det var liten hundvalp med..ska inte berätta mer nu om någon annan tänkt se filmen =P
Idag händer inte så mycket, ska ut och gå med hunden, kanske träffa Tiina ikväll..imon ska jag övningsköra med pappa, och så ska vi in till stan och hämta passen och sedan ska vi hämta ut dollar på banken. På fredag är det midsommar, och jag ska umgås med Diana, blir nog lite mys i stil med nyårsafton..haha, men är vi festsugna vet jag ju nu vart vi ska ta vägen ;);)
Hoppas ni andra också har en bra dag, pusssss <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att du får en bra dag!

2008-06-18 @ 13:07:21
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hiss eller diss? rösta i min blogg om du vill :)

2008-06-18 @ 13:09:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

det är så jobbigt när man går och lägger sig sent och vaknar tidigt! skulle du jobba?

2008-06-18 @ 13:21:35
URL: http://penajs.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0