Pussycat Dolls!

Promenad med Tiina ikväll, skönt att få prata av sig lite, enbart massa skitsnack när vi håller på..haha! Men det vi pratar om är denna bloggen aldelles för pryd för att få reda på. Efter våran promenad var jag ute med Smilla, hämtade lite saker hos mormor och morfar som ska lämnas till folket över i new york, jag fick även lite cash till resan, så himla gulligt <3 tack tack tack <33
Nu ska jag se Pusscat Dolls på trean, och sedan kom jag på att jag inte ens har tömt väskan jag ska ha med som handbagage, det är den vanliga, stora guldfärgade som jag brukar ha, och jag vet att det ligger hur jäkla mycket skit som helst i den! Jobbigt eftersom man inte får ha vad som helst i handbagaget heller.


Kommentarer
Postat av: Ally

skitsnack är det bästa ;)

2008-06-25 @ 22:57:58
URL: http://princessan.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh jag vill med se pcd, men missar det hela tiden!

kram

2008-06-25 @ 23:05:53
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0