SATAN HELVETE!

Faaan vad jag ar klantig! Fick for mig att jag skulle tomma minneskortet har i datorn och ladda upp nagra bilder fran dom har forsta dagarna, men NEHEJ! da har klantiga Malin saklart GLOMT usb-sladden hemma. Javla as vad arg jag blir!
Likadant innan idag, mobilen hade hallit tyst hela dagen sa jag undrade om jag tappat alla vanner eller vad som hant, och da visar det sig att i displayen star det: "Sim inaktivt", VAFAN?! Fick jag halla pa att starta om telefonjaveln och massa innan den fungerade. Forlat mamma for alla fula ord, men jag ar realy pissed off right now!

Ska kolla upp hur den dar iPhone funkar i sverige och sa, kan man ha kontantkort och den fungerar i sverige sa funderar jag pa att kopa en om det inte ar for dyrt. Men jag och Irmelin ska kolla upp det nagon dag, pa tisdag antagligen.
Forresten, har regnat har idag, var massa vattenpolar nar vi kom tillbaka hem nu pa kvallen (klockan ar 23.00 har), men inget regn har kommit pa oss annu. Och jag ar saaaa brun! Brunare an jag var hemma iallafall ;) I LIKE IT!
Och pa onsdag blir det nog stranden for mig, Monica, Danny och glinen =)
PUSS!


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0