Sondag!

Fick fundera laaange pa vilken dag det var..haha, redan sondag! Tredje dagen redan, tiden gar ju skitfort! Igar kom Monica, Danny och deras barn, Sidney och Quinn hit pa eftermiddagen, sa badade vi i poolen och at pizza (stooor och feeeet...men GOOOOOOD...hahaha!), jag och Monica bestamde att vi ivag och shoppa en heeel dag sedan nar pappa akt hem, Irmelin ska ta hand om glinen sa vi far heeela dagen, underbart! haha!
sedan nar dom kort hem sa kom Eva och hennes Danny, och sedan deras barn med, Infinit och Marley och Dee, mina darlings! sa dom badade i poolen och lite sa, sedan sa testade vi nagon tv-shop grej som tranade magstyrkan..gryyyymt rolig! haha, och det kandes faktiskt att den funkar...far val kora ett tag pa den varje dag med tanke pa allt javla skit som man ater har ;) ajja, sedan sa kollade vi pa mina bilder pa bdb, gamla partybilder, och sedan lite bilder pa hundarna och sa, och sedan sa grillade vi och at massa pa kvallen, och sedan satt jag och Eva och pratade skitlange, och kollade pa bilder pa min telefon och sa, sen lekte jag lite med hennes iPhone...men jag fattade nada ;D
och forresten, nar jag skulle kopa smoothie inne i NYC i fredags sa fragade tjejen i kassan om jag ville ha regular eller large, och jag var ju torstig och tankte inte pa att jag var i super size landet! omg omg omg, mistake mistake BIG TIME! hahaha, jag drack inte ens upp halften......;D
idag ska vi till long island iallafall, middag dar med nagra kusiner till Irmelin, och sedan hander det val inte sa mkt mer tror jag =P

men ni far ha det sa bra i sverige, har ar det forresten mulet idag, men jag har fatt vaaaaarsta brannan! ni skulle bara veta ;D

puuusssssss!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har kommenterat men det kom tydligen inte med.Idag blev Shannon ARG riktigt arg på Ronny när vi tränade.Kändes inte helt bra tycker jag men "dom duktiga" såg inte problemet i det.Bara återigen,FÖRSIKTIGA med henne.(Som om vi inte visste det tidigare...)Hon blev dessutom rätt hämmad eftersom det är förbjudet att bli arg...

2008-06-29 @ 16:11:22
Postat av: Eva

Föressten ha det så bra på Ellis Island imorgon och lyssna till "historiens vingslag" riktigt ordentligt.

2008-06-29 @ 16:12:43
Postat av: Eva

Detta är mitt tredje inlägg.Får se om det fungerar.

2008-06-29 @ 16:13:24
Postat av: Eva och Steffi

Smilla är ledsen.Ligger hela dagarna utom när hon är på promenad eller i hundgården på din pappas säng.Dessutom tror jag hon är på väg att börja löpa.Lagom till Kopparbo antagligen...

2008-06-29 @ 19:03:19
URL: http://http/www.hundis.dinstudo.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0