Suck..

Ska på jobbintroduktion på måndag, inte det roligaste kanske, men dom säger kanske någonting som man kan ha nytta av att veta? Det mest intressanta tycker jag ska bli att hitta dit.
Iallafall, jag ska vara på korttidsenheten i tre veckor, har bara varit på "vanligt" äldreboende innan, så kanske blir lite roligare när det kommer nya vårdtagare lite oftare. Man får se till att tänka positivt!
Imorgon ska jag iallafall Rebecka har vi bestämt nu, sedan ska jag övningsköra med..måste träna på att backa och massa sånt, ska göra det imorgon HOPPAS JAG.

Kommentarer
Postat av: JENNA

börjar också en ny jobbdag på måndag :(

2008-06-14 @ 21:35:58
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

o ja, det är minsann INTE kul att vara så långt ifrån varandra =)! förstår inte hur vi orkade ha det så här i ett år i början... fast då visste man ju inget annat heller.

men som du säger, en vecka går fort!

hoppas allt är bra med dig!

kram

2008-06-14 @ 22:24:59
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0