Tidigt på morgonen..

Usch, familjen skulle iväg nu på morgonen och då är det ju omöjligt att sova...så tyvärr är jag vaken nu. Men tänkte försöka sova en stund till, imorgon går ju tåget vid 06, så det blir tidig uppstigning, 04.00 ringer klockan, jisses..då har jag ju knappt somnat. Ajja, blir nog frukost på Kastrup sen för min del iallafall, har ju ett antal timmar där mellan tills planet går. kollade på biljetterna igår som Monica fixat, första gången sedan pappa hämtade ut dom, vi har ett par timmar i Amsterdam imon-eftermiddag också innan NY planet går..men det är en stor flygplats, så där finns nog saker att göra under tiden. Börjar bli mer och mer taggad nu ;P haha.
Nej, nu ska jag försöka sova lite igen!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en bra dag :)

2008-06-25 @ 08:10:40
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0