Tidningsrubriker...

Sydsvenska dagbladet: "Våldtäksman dömd till 2 år i Eslöv" (fy fan att tillbringa 2 år i Eslöv)

Nordvästra skånes tidningar: "Mannen dog medan kvinnan avled" (och skillnaden är..?)

Örebrokuriren: "Gynekolog hittade knarkgömma" (var??)

Svenska dagbladet: "Färre gökar i Södra Sverige" (Märkligt med tanke på hur många som fötts i år hittils)
"inga av de omkomna hade livshotande skador" (istället dom dom av..??)

Uppsala nya tidning: "högsta domstolen prövar manlig omskärelse" (tack gode gud att man inte är anställd där!)

Bergslagsposten: "Huset som brann ner till grunden blev totalförstört" (nähä?)

Helsinborgs dagblad: "Vi skriver alt dåligare" (De jör vi vel inte?)

Expressen: "Lam pojke bortsprungen" (Hur lam var han sa du?)

Aftonbladet: "Polisen grep torsk i fiskhamnen" (var hittar man annars torsk?)

Östersundsposten: "Krockade med älg på motorcykel" (Sällan man ser älgar på motorcykel..)

Metro: "Tre greps för våldtäkt på finlandsfärja" (Hur stor är sannolikheten att det finns TRE som tänder på finlandsfärjor??)


Vet inte om ni har samma humor som jag..men jag skrattade så jag grät!

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

hej, jag behöver verkligen hjälp med att hitta lite bra musik kan du inte vara snäll och gå in på min blogg och skriva en kommentar med ett par bra låtar, tack :P

kram <33

2008-06-13 @ 18:42:44
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0