Tidsfördriv

Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå
Längd: 164 cm
Studerar: Omvårdnadsprogrammet räddning/ambulans
Favoritklädesplagg: Klänningar och leggins
Har alltid med mig i väskan: Mobilen+hörlurar, nycklar, mascara, parfym, läppglans, foundation, tuggummi, plånbok
Dricker jag läsk dricker jag: Loka
Tatueringar, piercings: Nej
På datorns skrivbord har jag en bild av: Min hund
Imorgon kommer jag: Umgås med Magnus, träna hunden
I sommar kommer jag klä mig i: Klänningar
Jag är född: Den 5 November 1990
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Carrie Bradshaw i SATC
Min all time favourit parfym är: Vanillia Blues
Nu ska jag: Fixa mig
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Ingen

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0