TRÖTT!

Hemma nu, blev att jag stannade en natt till hos Mange, men igår umgicks jag med Diana halva kvällen, alltid mys ;D
Sedan var jag och Magnus ute och gick i två timmar senare på kvällen vi gick, ner till Hanohus där vi låg på stranden och pratade, sedan gick vi tillbaka hem till honom och kollade på Heartbreak hotell innan vi somnade.
Idag har jag hunnit med en del redan, vaknat hos Magnus, duschat, varit på Apoteket och handlat, lämnat tillbaka Monicas jacka som jag fick låna av henne i onsdags, övningskört och sovit. Ikväll blir nog bara lugnt, är trött, så det ska ses film och ätas B&J glass, om jag kan övertala mamma att köra till Maxi, min lillebror har lyckats ha sönder familjens enda cykel..haha. Hur fasen lyckas han? ;D
Jag har även skapat en ny kategori, Au Pair kategori, där man kommer kunna läsa om allting som har med den planeringen att göra.
Inlägg kommer senare, för jag har lite att berätta.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0