Varmt!

Varmt som fasen ute, varit ute med hunden och legat och solat, nu ska jag snart se Gossip Girl reprisen på femman. För övrigt mår jag som jag förtjänar idag =) haha! Men det var skoj som fan igår kväll!
Mötte upp Robban (brandman R) och Sandra inne i stan vid sex-tiden, sedan körde vi ut till dom andra och spelade brännboll, efter det drog vi in till stan och festade hos Robin, vid halv ett-tiden skulle dom dra ut, men jag, Sandra och Robban stack hem till honom istället. Myyyycket trevlig kväll =)
Här kommer lite bilder, dom som man vågar visa ;P

Sandra utanför Robins lägenhet.

Robban försökte sig på en snygg posé ;P

Jag och Robban, bästa brandmännen! Sandra var liite sne när hon fotade tror jag..haha!

Robert och Johan!

Jag sitter i Robins badkar =P

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0