AJ!

Godmorgon =)
Nu är jag färdigfixad och väntar på att klockan ska bli tio över sju. Har ont i bröstet som FAN just nu, eller inte i sjäva bröstet, utan det sitter mer under..i revbenen, eller vad man ska säga, ont som fan gör det iallafall och jag kan inte andas normalt typ^^ jaja, det försvinner väl, brukar få så någon/några gånger i veckan och det försvinner alltid av sig själv ;P
Idag ser det ut att bli fint väder, så blir det nog lite målning skulle jag tro, ska måla det som vi inte hann igår, överdelen på containern, och sen fys i eftermiddag.
Fick mail av Magnus nu precis, skickat från andra sidan atlanten, dom var på väg till Halifax nu, från New York, eller om det var Portsmouth, whatever, dom hade fått en ny förstemaskinist ombord och han var tydligen inte kompis-material, trist! Sen hade Mange tydligen hört ryktas om att ingen motorman hade stannat mer än två-tre resor med den snubben, och den här resan hade tydligen känts (känns!) som en evighets jävla tid, så han var väl inte världens lyckligaste direkt...så jag ska skicka ett lite uppmuntande mail när jag kommer hem i eftermiddag/kväll någon gång.
Nej, nu ska samla ihop grejjerna och försvinna ur huset.
Puss och kram!



SANDRA! Jag kom ihåg det idag =) Ligger nerstoppat i väskan i detta nu! Mohaha ;D


Kommentarer
Postat av: Duvan

Låter otäck den där smärtan. Vann gjorde väl ingen, finalen är inte förrens på lördag:)

2008-05-21 @ 07:31:57
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Eva

Jag läser alltid och lovar att jag ska kommentera mera!

2008-05-21 @ 15:54:07
Postat av: Ida Ohlsson

Jag har också alltid ont i brösten, har haft det flera år nu. Var inne på akuten i somras ang det, dom sa att det är ett virus som sprider sig snabbt i mina bröst och det kommer jag få leva med sa dom.. Väldigt lugnande att få veta att man måste leva med smärta hela livet, *eller inte* Men Björn han tror att det är nåt helt annat och tycker jag ska kolla upp det igen så snabbt som möjligt :S Hoppas din smärta går över!

2008-05-22 @ 12:47:00

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0