Äta under operation

Vi står inne på en operationsal, mitt under pågående operation.
S: Jag är hungrig..
Jag: mm, jag med..
S: Kolla vad jag hittade!
Tar fram två godisbitar ur fickan. Vi pillar in dom under munskydden och så löste det sig.
Tur att vi inte var sterilklädda. Då hade vi fått förbli hungriga.


 Jag
Sandra

Dock utan munskydd och ortopedmössan. Var glada för att ni slapp den synen!


Bjuder även på två bilder från förra helgens festande...


Bild 1: Hassan, Frida och jag på bowlingen.
Bild 2: Jennifer och jag hemma hos Andreas

Kommentarer
Postat av: Blondinklara

Oj, pluggar du till läkare eller? :)

Ha en trevlig kväll och besök gärna min blogg!

2008-05-01 @ 22:24:09
URL: http://blondinklara.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0