Dagen i bilder!


Jag idag:
T shirt, American Eagle
Jeans, Vero Moda
Tröja, Marwin


Dagen började med frukost från McDonalds..och fortsatte med slangrullning och diverse annat =) haha. Bland annat lite hundprat med en av brandmännen, Tobbe. Visade sig bland annat att vi hade gemensamma bekanta, och att han kände (eller ja, "kände") han som hade övertagit en hane från Affe, en av våra kompisar.

Sen kontrollerade vi larmen+utrustningen i bilarna, jag och Sandra tillsammans med Filip och Tobbe.

Sandra i lastbilen =) cutie!

Sen stod vi inne i verkstaden i någon timme och rullade slangar, väldigt skitig blev man om händerna, men jag och Sandra har alltid skoj ;D

Mellan 13.00 och 14.30 var vi på AAK och kontrollerade deras brandsäkerhet och utrymmningsvägar. Den här bilden är tagen uppe på en av silorna, var väl ungefär 50 meter till marken.

Sen stod jag, Sandra och brandchefen och kollade på självmordsbenägna duvor, dom hoppade rakt ut från silon mitt emot och störtade mot marken. Helt sjuka i huvudet!

Utsikt över liten del av stan, fotot är även det taget från silon.

Sen hade vi lite tråkigt på eftermiddagen, då satt Sandra och försökte spela spel på mobilen, det gick väl lite sådär...

Och den här tidningen satt jag och läste under tiden..DET säger väl ganska mycket? haha (A)

Jomenvisst =D


Nu är det snart dags för mat, sedan kommer mormor och morfar hit och ska fika eftersom pappa fyller år idag, och innan dess blir det hundpromenad!
Min present till pappa? Flygbiljett tur och retur till USA, är jag inte världens snällaste dotter?


Kommentarer
Postat av: Jos

WOOO! :D Då paxar jag en plats i väskan då! :) Kläder kan alltid shoppas ^^,

2008-05-19 @ 17:33:27
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se
Postat av: Duvan

Vilken present:D

2008-05-20 @ 20:44:49
URL: http://greendove.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0