Dagen..


Dagen började som vanligt med att jag mötte upp Sandra, sedan möte och lite samling vid åtta-tiden, efter det lite frukost.

Sedan kollade jag occh Sandra över skogsbrandspallarna, fyllde på med slangar som fattades och häftade plast och lite så. Jag råkade även döda Sandras tå..

Sedan umgicks vi med M och R ute i slangrummet, rullade slangar, provtryckte och pratade massa skit, jag och Sandra blev helt söndermobbade, som vanligt! och kände oss VÄLDIGT könsdiskrimminerade! Men det fick dom faan för när vi anklagade M för att ha fyrtioårskris, och han är väl typ trettio eller något sånt, och sen var dom dumma och sa att det behövdes riktiga män för att kunna provtrycka slangarna, då undrade var dom hade gömt honom någonstans, och sedan skulle dom visa sig duktiga och då råkade en slang explodera lite. Dock inte lika stor smäll och lika mycket vatten som förra veckan. Men lika kul för det ;D
Måste ju bara tala om att när jag och Sandra körde dom andra slangarna så exploderade ingen! Så, nu fick jag det sagt också. Haha ;P

Den här bilden bjuder jag på.
På eftermiddagen var jag och Sandra markörer när några "nya" brandmän skulle träna på losstagning och handling vid trafikolycka, sedan var det fys-pass och R skulle köra slut på mig..haha, får väl se om det blir någon träningsvärk i magen imorgon som han lovade mig att det minsann skulle bli.

Sedan blev det McDonalds middag, för min del blev det kycklingsalladen. Riktig god faktiskt =)
Sandra körde det lite mera onyttiga ;P
Haha.


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0