En liten lista =)

  • 4 arbeten jag har haft i mitt liv:

1. Sålt jultidningar som liten (usch!)
2. Det var
3. det arbetet
4. jag har haft

  • 4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Mean Girls
2. Coyute Ugly (tror inte det är rättstavat)
3. DVD-boxar (O.C och Cityakuten, L-word)
4. Linas kvällsbok

  • 4 städer jag har bott i:
1. Stockholm
2. Här
  • 4 tv-serier jag gärna ser:
1. Top Model
2. Scrubs
3. Andra Avenyn
4. Cityakuten (gamla säsongerna)

  • 4 ställen jag vill åka till:
1. New York (har redan varit där, och ska dit i sommar igen)
2. Thailand
3. L.A
4. London

  • 4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. blogg.se
2. bilddagboken.se
3. hotmail.com
4. hundis.dinstudio.se
  • 4 Favoriträtter:
1. Grekisk sallad
2. Kycklingsallad
3. Lasagne
4. Grillat

Kommentarer
Postat av: Duvan

Åh, New York vill jag också åka till någon dag:) Vad ska du göra där?:)

2008-05-17 @ 16:25:23
URL: http://greendove.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0