=)

Pratade med Irmelin i New York igår, eller ja, ska man vara noga så bor dom utanför New York, i Village Cottage, men jaja, whatever. Vi pratade iallafall, och på torsdag är exakt 5 veckor kvar tills vi lyfter från svensk (okay, dansk) mark. Först flyger vi från Kastrup till Amsterdam, sedan från Amsterdam till Newark. Fan vad jag längtar! Ska bli så sjukt jävla kul! Marley och Infinite saknar mig också, men dom kan omöjligt sakna mig lika mycket som jag saknar dom!
Nu börjar Gossip Girl igen....

Kommentarer
Postat av: Duvan

Förstår att du längtar!!! Vem skulle inte göra det:). Men fem veckor går nog fort:).

Jag kör GI emellanåt. Gillar det och jag mår bättre av det:)

2008-05-18 @ 14:15:49
URL: http://greendove.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0