Fredag

Skönt med helg nu =)
Jobbade imorse mellan 7.30 och 11.00, kom bland annat in en hjärtinfarkt, och ett akutfall, så det var väldigt intresant, sedan fick jag ta lite standardkontroller och sånt på egen hand =) när jag slutat så mötte jag upp Rebecka i cafeterian och åt lunch, sedan åkte jag in till skolan och hade Idrott/Hälsa B mellan 12.45 och 15.30, men jag stack redan vid 13.45, bråkade med läraren om lektionen nästa vecka, vi ska rida och jag är hästallergiker! Eller jag HAR varit, och vill inte riskera något eftersom vi har hundar och sånt här hemma. Så när han hotat mig med ett ig om jag inte var med så fick jag nog och gick. Låg och solade nere vid havet en stund, och sedan mötte jag upp Robin och vi var inne i stan en stund, snackade en massa om praktiken och sommaren och lite så. Trevligt =)
Nu ikväll blir nog väldigt lugnt, imorgon ska jag antingen träffa Frida eller också ska jag träffa Jennifer och Andreas.

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0