Fy fan vad tråkigt!

Jag sitter i skolan nu, aldelles ensam i ett tomt klassrum, haha, och väntar på att lektionen ska börja, idrott/hälsa b, jag pallar verkligen inte, vill bara hem just nu! hade mycket mycket hellre varit på brandstationen i eftermiddag också..ajja, måste man så måste man.
Var på fys-pass på Motiva med brandmännen mellan 8 och 9 imorse, sjukt jobbigt, men skoj som fan ;D Muskel/styrkepass, och det känns redan i låren, kommer säkert få träningsvärk ;) haha, men det är bara skönt ;D sen stod jag och Sandra och pillade med våra älskade slangkopplingar ett tag, och pratade med M lite, så då bestämde vi att vi ska jobba ett dygnspass, tillsammans med deras gäng nästa vecka, så vi börjar 8.00 på tisdag morgonen och slutar 8.00 på onsdagsmorgonen, det kommer nog bli skoj =)
Jag och Sandra tänker ladda upp ;) haha.
Sedan kom vi även fram till en slutsats, angående terroristen som diskriminerar oss på tavlan i vagnhallen så fort han jobbar, så nu ska P få fan för det nästa vecka innan vi slutar där, mohaha (A) spelar ingen roll att han försöker spela oskyldig hela tiden ;) haha. Det är baaara på hans pass det händer ;) haha!
Äsch, har inget vettigt att skriva egentligen..så ska väl gå och se om jag hittar någon rolig människa någonstans istället.
Puss! (och hoppas att ni är på bättre humör än vad jag är!) 

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0