Godmorgon!

Eftersom alla andra skriver hur underbart väder det är, och vad dom ska göra idag så ska väl inte jag vara sämre. Att det är sol ute vet ni redan, för det har alla andra fem miljoner bloggare inte varit sena att tala om, vad ska jag göra idag då? Jao, egentligen var det ju planerat att jag skulle möta Jennifer och Andreas inne i stan när Jennifer slutat jobba i eftermiddag, men nu har hon gått och blivit sjuk, så jag har absolut ingenting för mig idag, vilket gör mig så extremt dåligt humör och får mig att känna mig som den ensammaste människan i världen. Jag får väl ta och gå ut och gå med hunden, sen lägga mig och sola eller något. Har ungefär hundrafemti sidor körkortsteori+frågor som jag borde ta tag i..men orka!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0