Godmorgon!

Gissa när jag somnade igår! Halv tio! Och vaknade nu. Jobbar kvällen som sagt, så har inte försovit mig, vilket jag först trodde. Haha.
Drömde världens skummaste dröm imorse, att jag och en kompis bodde i en busskur! HAHA^^ jag drömmer alltid så sjukt.
Nu ska jag fixa mig och sen cykla till läkaren. Ändrat om mitt schema lite, jobbar nog 11.30-18.30 idag istället, eftersom jag börjar 07.30 imon igen som vanligt. Men jaa, får se! Lyckas jag pricka in tiden så jag kan börja 11.30 är det perfekt.
Önskeoutfiten kommer idag istället, antingen nu på förmiddagen, eller ikväll efter jobb.
Puss och kram

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0