Godmorgon!

Jag har varit vaken ett tag, närmare bestämt en timme. På den tiden har jag hunnit äta frukost och gå en PW med hunden på 40 minuter. Nu funderar jag på om jag ska lägga mig och läsa, gå upp till mormor och morfar och vara barnvakt åt småkusinerna som jag har lovat, dock ingen närmare tid..eller gå ut med en hund till.
Det lutar nog åt att läsa en stund och sedan gå upp till kusinerna. Schäfern och pappas hund är i hundgården, Steffi var jag ju precis ute med, och Tea är lillebrors hund, så det löser nog han själv.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Duvan

Svar: Ah, där ser man:) Nej jag har inga djur just nu men är mer eller mindre galen i både hundar och fåglar:) Har haft undulater:)

2008-05-17 @ 11:10:34
URL: http://greendove.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0