Godmorgon!

Är färdigfixad nu, ska ta bussen som går tio i sju idag för jag ska till Preem först och köpa frukost, det blir nybakade frallor, youghurt och Brämhultsjuice!
Outfiten idag lika enkel som vanligt under praktikveckorna, jeans från Vero moda, svarta linnet är även det från Vero moda, mitt playboyhalsband från efashion.com och ballerinaskor från Lindex eller stövlar från Friis & Company, men när jag kommer till brandstationen byter jag ballerinaskorna/stövlarna till gympaskor istället, inte smart att springa rundor i det där, dessutom som ballerinaskorna ger sjuka skavsår!
Idag blir det först vanligt jobb ju, mellan 8 och 16 ungefär och sedan ska vi (jag och Sandra) sticka iväg och handla till tacosen som vi tänkte bjuda på ikväll. Det kommer nog bli greeeat =)
Men hoppas ni allihopa får en bra dag, och en bra kväll/natt! Det ska jag ha, så hörs vi imorrn!
Nu ska jag torka håret och sen ska jag sticka till bussen.
PUSSHEJ =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur kan man ha skor som ger skavsår???

2008-05-27 @ 07:21:39
Postat av: Juwligast

SV: Ja vissa har lite mer tur än andra ^^
By the way låter det som en lovely frulle!

2008-05-27 @ 21:18:32
URL: http://juwlig.blogg.seg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0