Härmapa ;)

För 5 år sedan...
Hade jag, mamma och mormor varit på Kreta, och jag skulle börja sjuan till hösten men var redan då trött på Olofström!

För 3 år sedan...
Gick jag i åttan och hade bestämt mig för att jag skulle gå omvårdnadsprogrammet på gymnasiet..

För 1 år sedan...
Hade jag och Magnus varit tillsammans i 1½ månad, jag skulle snart åka till USA och vi hade pratat lite på skämt om att han kanske skulle åka med. Dock inget allvarligt.
Det var även sista månaden i ettan, och jag och Jennifer var lite halvslöa, låg väl hellre på en gräsmatta eller nere vid hamnen och solade eller var inne i stan med pojkvännerna istället för att vara i skolan kan man säga. Dock inget som märktes på våra betyg faktiskt.

För 3 månader sedan...
 Var jag och Magnus inne på slutet av vårt förhållande, jag kände på mig att det skulle ta slut mellan oss och tänk så rätt jag hade! Jag var helt nere, mådde skitdåligt och var på väg rakt in i ätstörningar. Tack vare min underbara familj och mina underbara vänner hamnade jag på rätt spår igen =)
Som tur är så är allting så jättejättemycket bättre nu, jag och Magnus kan umgås med varandra utan att bråka, och vi är bättre vänner än någonsin!

Igår...
Jobbade jag mellan 07.30 och 15.30, då skrattade jag åt Sandra när hon flummade till det på röntgen och vi pratade en massa skit som vanligt, och sedan var jag på körskolan mellan 16.15 och 17.30, sedan åkte jag hem och gick ut med hunden och sen sov jag =P

Imorgon...
Ska jag få besked om extrajobb, och kanske träffa Tiina? Vem vet.

Om ett år...
Ska jag snart ta studenten, jag har körkort och planerar för framtiden. Med eller utan pojkvän, vem vet?


Kommentarer
Postat av: Duvan

Ja, det gör det:) Riktigt riktigt mysigt:)

Den här "snor" jag ifrån dig. Ska vi se vad jag kan komma på för svar. Är lite mer "tänka på"-lista än vanligt:)

2008-05-16 @ 21:37:58
URL: http://greendove.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0