Heejsan!

Nu är mormor och morfar här, trevligt =) har även hunnit vara ute och gå med Smilla en runda, väääldigt härligt, trots att det regnade och var kallt.
Jaja, imorgon får jag vara nyttig för idag har jag inte varit det! McDonalds, hamburgetallrik och fika: äpplen med fudge och vaniljglass, och kanelbulle...hmm. Inte bra. Jaja, någon gång ibland får man faktiskt ha en sån dag!
Imorgon blir det iallafall att jag tar med egen lunch, sallad med fetaost, avocado, soltorkade tomater, ägg och quinona (?), rester som blev över från idag, gott som fan =)
Äsch, nu orkar jag inte babbla mera...
Pusspuss!


Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0