Jävla skit!

Mobilen dog innan, så blir ingen outfitbild just nu iallafall. Fick ta min gamla, rosa Nokia i bruk igen. Hittade gamla sms från när jag och Magnus precis blivit tillsammans. Läste igenom dom lite, haha, vad nykär man va då, kunde ju aldrig tro att det skulle ta slut då.
Jaja, den känslan kommer igen med någon ny someday, I know that!

Dagens outfit blev iallafall inget speciellt:
Tunka från MQ
Tights från H&M
Ballerinaskor från Din Sko
Väska från Forever21


Nu måste jag cykla, HOPPAS ni har lika fint väder som jag.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jo visst har han det, men det är ju bara en mer vanlig slät guldring. Min är handgjord och one of a kind =)
ha en bra dag!

2008-05-08 @ 08:46:49
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0