Kärlek!

Hittade precis alla mina ER-boxar! Trodde jag hade glömt dom hemma hos Mange eller något sånt, men neeeej, dom är här hemma, tillsammans med L-Word boxen..
Bara för att jag är ensammast i världen ska jag titta på Cityakuten säsong 7 idag. Kärlek! <3
Förresten, anledningen till att jag känner mig ensammast i världen är att jag inte har varit social alls sen i onsdags, sedan blev det ju ändrade planer för idag, damn! och sen är jag på myshumör men jag har ju för fasiken ingen att mysa med, lite jobbigt. Haha.


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: TAAACK! :D CITYAKUTEN! Jag har inte sett det på hundra år. Gud vad jag saknar de gamla säsongerna. Carter.....Smallpox (lockdown av ER).....De nya säsongerna är inte alls lika bra :(

2008-05-03 @ 13:37:43

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0