Kvällen igår =)

Hej sunshines! Som är så fega att ni inte vågar kommentera, jag ser ju att ni läser ;D
jaja, igår var jag ju med Jennifer och Andreas, först var vi och handlade en jävla massa, men trots det är jag inte fattig ännu, och får dessutom cash på kontot imorgon, I like it that way ;) eller nåt..sen drog vi hem till Jennifer och gjorde pizza, blev sjukt jävla gott! Efter det var man så jävla mätt, så pallade inte göra så mycket mer än att glo på film, Tillbaka till framtiden 1 blev det, och jag och Andreas satt och spelade Tower Bloxx på min telefon och kom fram till att det spelet är beroendeframkallande! iallafall, efter det körde vi hem till Andreas och tog Jennifers hund med oss, där laddade vi ner två nya versioner av Tower Bloxx: Deluxe och Santa (Christmas versionen), haha, såna nördar vi är! Vi gick en runda med Boris (hunden) och lite så innan vi körde och handlade mer dricka, och sedan körde vi hem till Jennifer igen och plockade fram en jävla massa onyttigheter som vi satt och krängde till två filmer, Seabiscuit (stavas det så?) en jävligt bra och sorglig film! Har ni inte sett den så den! Sen startade vi Hostel, men den stängde vi av i typ mitten (efter att alla tre blivit kidnappade) för då vägrade jag och Jennifer att kolla mera! Haha ;D kollade lite på Tillbaka till framtiden 2 innan jag drog hem och sooov.
Idag är svintrött och mår sjukt illa, har varit ute med hunden i en timme nu på förmiddagen, och legat och solat mellan 11 och nu.
Resten av dagen blir lika lugn, och tråkig (?) haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jos

väääldigt beroendeframkallande spel...syster har likadan mobil som dig (: ahaha, ett hus...sen är man fast!

2008-05-25 @ 17:13:40
URL: http://thewayyoutoldme.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0