Lördag kväll!

Jennifer och Andreas kom hit då, vi gick en runda och var uppe i Ofm lite, och körde runt lite allmänt, pratade en massa, bland annat om minigrisar och star wars ;D haha!
I veckan blir det nog bio en kväll, sen får vi se vad som händer till helgen. Något blir det iallafall! NU har det vart lugnt i två helger, så nu får det gärna hända lite grejer!
Nu sitter jag och pratar på msn med en gammal kompis, Rebecka, som jag inte träffat på över ett år. På högstadiet umgicks vi hela tiden, konstant! Jag bodde nästan hos henne, men nu har vi inte setts på skitlänge, tråkigt! Men nu ska vi ses i sommar iallafall bestämde vi =)
Får säkert tid med det mellan usa-resa och jobb, sånt tar man sig tid till!
Nu blir det nog sängen snart, imorgon är det ju söndag, och då ska man lägga sig i tid eftersom man ska upp klockan sex på måndag igen.
Ha det nice.
Pussochkram!



Dom är så söta så dom bjuder säkert på den här bilden!
Tycker om dom jättemycket nämligen =)

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0