Min blivande tatuering!


Hjärtat som är där i mitten, utan allting som är runtomkring, precis ett sånt är det jag ska tatuera! Alltså bara hjärtat. Nu är frågan bara när, var lite på G den här månaden faktiskt, men sedan fegade jag :P haha, får se om jag vågar nästa månad, eller ja, nu i Maj då =)
Är det någon här som vet hur lång tid man ska undvika att få sol på sin nygjorda tatuering? Gör jag den nu i Maj så blir det ungefär en månad innan USA-resan, och jag vill ju kunna sola där! Så ska jag vänta till efter eller funkar det att göra den innan och sen ändå sola? Please, help me! Haha ;D

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0