Min dag!

Dagen har varit SÅ bra, idag med =)
Började 8.00 imorse med möte om förlarm, sedan hade jag och Sandra genomgång med M om ytlivräddning, kollade in grejorna och lite så, efter fikat var det egentligen meningen att P skulle visa lite påfyllning av släckare och sånt, men så blev det inte, vi blev sittande i röken (rökverkstaden) och pratade om bland annat Thailand, lärare och framtidsplaner istället. Vid kvart i elva körde vi ut till Ortholmen och jag och Sandra bytte om till ytlivräddningskläderna och simfötter och alltihopa, sedan blev jag ytlivräddare 1 så det var bara för mig att hoppa i havet nere vid lotsstationen och simma ut till M och dra med mig honom in, skitskoj ;D sedan kunde jag stå på land och vara kaxig när det var Sandras tur! Haha.
Efter lunch så målade vi lite till, så nu är containern helt färdigmålad, stod på stegen i bara linne och det var såå skönt! Jag och Sandra hoppades att ingen hörde vad vi pratade om, och då kommer utbildningschefen ut från idrottshallen..hahaha, men förhoppningsvis så missade han vårat lilla samtal (A)
Vi fick även se person X som verkligen kunde köra bil..! Jag bara: "Fasen vad fult om han skulle typ backa in i huset där eller något..." *kabooom* Sandra: "Körde han in i det?!" Guuud vad vi skrattade, helt taskigt, jag vet! Men det var ju kul ;D
Mellan 16 och 16.30 spelade vi innebandy, var jättekul! Alla bara köttade varandra, och stackars Sandra stod och försökte hindra folk från att döda hennes brutna tå, och jag bara slängde mig in överallt och typ flög, och fick stenhårda bollar lite överallt! Men kuul var det ;D
Strax efter halv fem gick det larm, och då var det en markbrand som vi åkte ut på, mer kan jag inte säga tyvärr eftersom alla larm är sekretessbelagda, men i bilen på väg tillbaka blev jag och Sandra helt mobbade! "Jag har inget emot tjejer inom räddningstjänsten, bara inte på vår station!" Hahaha ;) Som tur är så vet vi att dom bara skojjar, dom skulle inte klara sig utan oss kom vi fram till!

Nu ska jag snart ut med hunden =)
Förresten, blir inga bilder idag för min mobil exploderade innan. Inte bra, först fick jag massa stötar och sen PANG. Så har beställt en ny nu.


Kommentarer
Postat av: Pia med syrran Dansa

Men det var väl ett j...a målande! Men kul att du har kul.

Kramar // Pia med Dansa

2008-05-21 @ 21:00:35
URL: http://pia-dansa.blogs.se
Postat av: Ida Ohlsson

EXPLODERADE?? började den brinna eller? :S haha, fattar inte :P

2008-05-22 @ 12:49:40

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0