Min dag!

Har som sagt haft en kanonbra dag! Inte alltför mycket att göra faktiskt, haha, berodde säkert på inlägget som jag skrev igår ;D
Jobbade iallafall ihop med Sandra hela dagen, som by the way åker till Grekland, Rhodos imorgon! Hoppas att hon får det underbart, och kommer hem bruuun! Men det gör hon säkert! Var på kirurgen idag, igår var det medicin-sidan, kom in några akutfall framåt eftermiddagen också som vi var med på, intressant! Fick ta blodtryck, venprover och lite så, fick även lära mig att göra sårodling, så nu kan man det med! och sen var jag och Sandra fram och tillbaka till röntgen och labb ett par gånger också, som sagt; finns det inget att göra så skaffar man sig det! eller hur? På eftermiddagen kom även ssk-studenten Melinda som jag hann prata lite med igår, idag pratade vi dock mer, jag och Sandra gissade även hennes ålder och JAG TROR DIG FORTFARANDE INTE! Haha, hon visade sitt legg och allt men vi trodde henne verkligen inte! Frågan är om jag ens gör det nu...
Skulle egentligen ha slutat vid halv fyra, men tiden bara flög iväg så vi gick inte förräns vid fyra..men men, vi hade ju kul och då går tiden snabbt!
Sandra tog även lite venprover på mig, stackarn fick så dåligt samvete varenda gång hon skulle sticka mig så det tog flera minuter innan det blev av..haha! Jag bara: "Men stick nu förhelvete!!!" haha ;D;D
Jaa, detta var väl lite av vad som hände idag, imorgon blir det jobb igen, dock utan Sandra, har en hel vecka utan henne framför mig nu, skööönt! nej, skojja bara! kommer sakna henne =)
På torsdag ska jag jobba min första kväll, kuul!
Uppdaterar nog mer senare =)
Pusshej!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0