Min dag...

Vad har jag gjort idag?
- Jobbade mellan 07.30 och 09.30 (kort dag!)
- Gick från sjukhuset till skolan, en promenad på kanske en halvtimme, tjugo minuter
- Träffade min mentor 10.30-10.45
- Lunchade med Robin, satt och pratade mellan kvart i elva och kvart över tolv
- Gick in till stan och tog bussen hem klockan 12.40
- Låg och solade någon timme på eftermiddagen
- Pratat med Diana i telefon
- Ätit middag hos mormor och morfar, kusinerna och deras föräldrar var också där
- Varit ute och gått med två av hundarna, Steffi och Shannon



Nu sitter jag och pratar med Tiina på msn men kommer nog somna snart..känns som det. Haha, somnat så sjukt tidigt nu hela veckan.
Jaja, mycket nya intryck och mycket man lär sig hela dagarna, det gör väl sitt =)

Kommentarer
Postat av: Duvan

Låter som en skön lördag. Ah, det var en Schnauzer. Det finns väl tre stycken olika storlekar på dom eller?

Ha en bra dag!:)

2008-05-17 @ 11:04:26
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Sanna

ha en fin lördag :)

2008-05-17 @ 11:06:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0