Min mobil har vaknat..

Min walkman telefon gick sönder för någon vecka sedan, kunde inte föra över bilder till datorn, men nu har jag lyckats väcka liv i den igen! Detta firar jag med några bilder från den gågna veckan..haha.

Jag på väg hem från jobbet.

Dagens outfit förra onsdagen.
Tröja från Cubus
Shorts från Vero Moda
Tights från H&M
Skinnjacka från H&M
Väska (som inte syns) från Forever21
Skor (som inte heller syns) från Wet Seal

Pappa idag när vi var ute och körde, jag var uttråkad medan han tvättade bilen på sitt jobb.


Kommentarer
Postat av: Duvan

Härligt att höra:) Jag ska plugga, jobba och njuta av solen det lilla jag hinner:)

2008-05-17 @ 19:13:10
URL: http://greendove.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0