Planering planering..

Nu har jag och Irmelin över mail i ett par dagars tid planerat en massa för när vi kommer till dom (54 dagar kvar!) och vi har nog kommit fram till vädligt bra slutsatser!
Ett måste igen är ju såklart Bear Mountain! Den stooora parken med många olika vandringsleder ungefär 1½ timmes körtid ifrån Valley Cottage (där dom bor, Irmelin och Fred), sedan blir det ju såklart Chinatown igen, och Little Italy en dag! Ellis Island en dag, ni vet ön dit alla utvandrare från Sverige och övriga världen kom när dom skulle börja sitt nya liv? Shopping i New York City är ju också självklart, och Empire State Building, jag har redan sett det en gång, och tycker att det räcker, men pappa är ju så hysterisk med det..så det är klart att han också ska få se det, ganska häftig känsla faktiskt att stå högst uppe och kolla ut över stan!
Sedan fick jag veta att jag var väldigt saknad av Infinite och Marley så självklart kommer flera, flera dagar att tillbringas med dom, både i poolen och på land, och jag kommer ju sjävklart att satsa på en lika snygg bränna som den jag hade när jag kom hem sist!
Åh, jag längtar!!

Lite bilder från 2007...



1. Poolen och baksidan av huset
2. Jag och Irmelin på Bear Mountain
3. Jag och Irmelin i Chinatown
4. Jag och Irmelin på Ellis Island
5. Fotat precis innan vi landade på JfK
6. Jag och Manhattan i bakgrunden
7. Times Square
8. Mike, jag och Magnus

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0