Ska snart iväg..

Har vart ute och övningskört nu, och ska snart iväg till stan och möta upp några kompisar för att grilla och spela lite kubb och så. Men ska först träffa Jennifer och Andreas, ska hem till Andreas och fixa iordning mig där och lite så..hinner inte med det nu här hemma, bussen går snart.
Är grymt otaggad, men man får väl vara lite social ibland. Blir dock en lugn och tidig kväll eftersom klockan ringer 06.00 imorgon bitti, tar bussen hem från stan vid tjugo i tio ikväll hade jag tänkt mig.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Duvan

Ah, grilla:) Underbart! Ha en bra kväll:)

2008-05-18 @ 16:27:13
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Sofia

Sv: jasså, ska du dit med några kompisar eller med familjen:)?
hoppas du får det kul iallafall!

2008-05-18 @ 16:28:04
URL: http://soofija.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0