Sorry för dåligt med uppdateringar!

Förlåt för att jag har varit dålig på att blogga, har haft praktik nu i två veckor, förra veckan på kirurgmottagningen och denna som gick var jag på operation, jättekul och väldigt lärorikt, trots att vissa op-sköterskor är haggor! Jaja, jag och Sandra hade skoj iallafall ;D haha! Eller hur? ;P Har iallafall fyra veckors praktik kvar nu, dom två närmaste veckorna ska jag vara på akuten, och sedan är det två veckor på brandstationen, men jag ska inte vara så dålig på att blogga, jag lovar ;) eller jag försöker lova iallafall!
Fick förresten en fråga av anonym som undrade om jag och Magnus var tillsammans igen, svar: Nej, det är vi inte..men vi är vänner, väldigt bra vänner, och det känns fint. Vet att man inte kan säga att känslorna har försvunnit och så där, men jag säger det iallafall :P haha. Så nu vet du det! Skulle vara trevligt att veta vem du var också =)
Är ledig fram till måndag, känns som om det kommer bli dryyygt, ska kanske träffa Jennifer och Andreas någon dag, sedan ska jag nog med mamma när hon tävlar med hunden på lördag, men iallafall :P är festsugen, fortfarande tagg efter förra helgen :)
Fredag: Vaknade vid halv tio-tio någonting hemma hos Magnus, duschade och kollade några O.C avsnitt, var sedan i skolan mellan ett och halv tre, sedan åkte jag hem och övningskörde, fixade mig och lite så. På kvällen var det först förfest hemma hos Magnus, förutom vi två så blev det Hassan, Frida, Daniel och Tommy också, hade mycket skoj! Särskilt när Hassan, Daniel och Magnus drog iväg och köpte cigg och jag och Frida kollade på youtube filmer, hahaha ;D Tommy tyckte vi hade världens sämsta humor, han ångrade nog lite att han inte följde med dom andra iallafall ;D
Sedan drog vi och bowlade mellan tio och elva, riiiktigt kul trots att jag är skitdålig på att bowla! Haha ;D jag och Frida önskade iallafall lite musik som killen i baren var vänlig nog att spela för oss :P Efter bowlingen drog vi till Lasses och köpte mat och lite så!
Lördag: Efter att ha vaknat och duschat och fixat mig lite på förmiddagen så tog jag bussen in till stan och träffade Jennifer och Andreas, åkte först och handlade lite, sedan hem till Andreas där jag och Jennifer gjorde taco! På eftermiddagen, vid fyra-tiden, kom Robert så då körde vi iväg och mötte upp resten av folket och spelade paintball! Sveinekul :D Efter det stack vi tre (jag, Jennifer och Andreas) hem till Andreas igen för att förfesta lite, sedan kom vi även på vad datorer kan användas till ;D;D haha, fasen vad kul vi hade ;P (A) Sedan kom Robert igen så småningom så då fick vi skjuts av Andreas bror in till stan där det var lite fest.
söndagen var det bara att gå upp tidigt, för mamma skulle tävla med hunden och jag skulle följa med, trevligt hade vi :D

Nu orkar jag inte berätta mer..haha :P

Kommentarer
Postat av: sara

det va jag som ställde frågan.. har följt din blogg.. och även den gamla du hfat.. känner inte dig men undrade bara... tyckte att det va konstigt när det tog slut mellan er när ni va förlovade å allt.. men man kan inte ta något förgivet idag... tråkigt bara!

2008-05-02 @ 12:46:06

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0