Spådomar!

Har varit ute och gått med Tiina, vi gick i nästan en timme och pratade om allt möjligt, hon hade varit och blivit spådd och det verkade riktigt häftigt! Jag blev själv jättesugen på att gå och spå mig när Tiina berättade, skulle vara himla kul att få veta lite om framtiden, men hon som spådde ville tydligen inte säga alltför mycket bara för att man inte skulle stirra sig blind på det, och börja psyka totalt och inte våga göra vissa saker bara för att korten sagt något annat..men lite fick hon veta iallafall, men det tänker jag inte berätta här, känns lite för privat för det =)
Men jag tror faktiskt på spådomar, eller ja, inte alltid kanske, men i Tiinas fall så gör jag det! Hur är det med er, tror ni på spådomar?

Kommentarer
Postat av: tina

hejsan, jag tänkte fråga om du/ni som läser, skulle kunna hjälpa mig med en skoluppgift. gå in på min blogg och svara på
tre frågor tack på förhand

Trollungee.blogg.se

2008-05-04 @ 19:55:44
URL: http://trollungee.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag vet inte riktigt om jag ska tro på spådomar eller inte. Skulle jag lyssna på min kompis skulle jag dö när jag var 214 år och det tror jag inte riktigt på, så..

/s

2008-05-04 @ 19:57:10
URL: http://sofie1994.blogg.se
Postat av: Elena

Jag tror på det!

2008-05-04 @ 20:33:15
Postat av: Helena

Jag vet inte riktigt, är nog lite skeptiskt. Just därför vore det kul att
testa för att se om det funkar!

2008-05-04 @ 20:47:28

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0