Tisdag

Akuten idag med, är inne på sista veckan där nu..TRÅKIGT! Verkligen ett ställe jag skulle kunna tänka mig att jobba på, haft sjukt kul dom här två veckorna =)
På torsdag kommer även Sandra tillbaka, så det ska med bli skoj! Två veckor på brandstationen tillsammans, kommer nog bli kul där med..haha.
Nu ska jag snart se Andra Avenyn om en timme, och dricka thé.
Har även massa, massa MASSA sidor körteori att göra till på torsdag, men det är så inihelvetes tråkigt. FY vad skönt det ska bli när körkortet är fixat och teorin avklarad, men tyvärr så är det ju ett antal månader dit. Förhoppningsvis går det fort...

Kommentarer
Postat av: Duvan

Måste vara otroligt spännande att jobba på akuten. Spännande i både positiv och negativ bemärkelse.

2008-05-13 @ 20:19:11
URL: http://greendove.blogg.se
Postat av: Ida

Plugga är som att vara i helvetet :P
Så när dagen kommer är jag väl förberedd, jag är en helvetesveteran!

2008-05-14 @ 20:14:31
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0