Väntar...

Väntar just nu på att pappa ska komma hem från hundträningen, han och mamma är i skogen och tränar sök tillsammans med fyra andra, och när han kommer hem så ska vi ut och övningsköra! Men jag ska väl inte direkt säga att jag är sysslolös fram till dess, har massa sidor körteori som jag skulle behöva börja med, ungefär 150-200 sidor sammanlagt tror jag att det är..men jag orkar faktiskt inte ta tag i det just nu.
Åh, förresten! Ikväll är det ju Andra Avenyn, älskar det programmet! Är det någon mer som tittar på det, och isåfall, vilken är din favorit?
Nu ska jag nog försöka pilla lite med designen, eller förresten..vet inte om jag orkar börja med det nu, tar ju så jäkla lång tid!

Puss och kram!

Kommentarer

Lämna en söt kommentar här om du vill!

Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig till nästa gång?

Email?

Har du en egen blogg så jag kan kika in där?

Vad hade du på hjärtat nu då?

Trackback
RSS 2.0